JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL

Okej ja daaampattack. Men iaf idag är det Julafton omg. Men Började med att åka till mina kosinnner. Där fick jag lite paket. Sen åkte vi hem och kolla på kalle anka xd. Är som ett litet barn när jag kollar på det. Helt uppspärrade ögon HAHHAHAHAAH. Men sen kom farmor och farfar. Då blevre resten av paketen.
Fick så jävla fina grejor visar imon. Men sen när farmor åkte så tog mamma fram en
hemlig greeej. Jo vad tror ni att det är? Jo det är en "stav" med ett hjärta på.
Och det visar sig vara en navelpercing staaav. Jaaaaag dööör
vilket betyder att jag får ta snart JAAAAAAAG DÖÖÖÖR OMFG.
Men bilder kommer imon (y)

Bjud på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: TERESA'

ooooooooomg! <3

2011-12-24 @ 23:59:28
URL: http://teresae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0