ni som gillade ♥

Joanna Eriksson- Fett söt tjej som jag brukade va med när jag va liten ♥
Lydia Lousie Folkman - Fett snyggish chey som är min beeestisfestis. Även fast du är cp störd :) ♥♥♥
Vanessa Delvalle - Feeett söt tjej som jag vill lära känna mer. ♥
Ella Strömfelt - Gullig tjej som jag brukade va med när jag va liten typ xd ♥
Isak Högberg - Gullig kille som typ gick i min gamla skola xd ? ♥
Mauricio Mfioso Corte - Kille i min skola som är snäll men beéter sig cp stört ibland.
Mayar Al Ali - Gullig och snäll tjej i min klass
Ebba Amoudruz - Gullig tjej som jag tyvär inte känner ): ♥
Samuel Westerdahl - Snäll kille i min klass
Sylwia Älskareej Palka - Fett söt tjej som går i min skola. Vi hade fett kul på sommarlovet ♥♥
Minna Westling - Uber söt och snäll  tjej som gick i min gamla skola. Som jag gärna vill lära känna mer ♥♥
Marvin Morgner - Fett söt kille som går i min skola som jag skulle vilja lära känna mer ♥
Latifa Mayombwe - sötsötsötsöt tjej. Som jag gärna skulle vilja lära känna mer. ♥
Kelly Miranda - superduper söt och snäll. Skulle vilja lära känna mer ♥
Teresa "cp" Ekström - Ett cp barn. som är as gööllig och snellish. Min andra syrra.♥♥♥
Tom Johnsson Gumus - Kille i min klass som är helt cp störd :D . Men as snäll. ♥
Oskar Blomkvist - Kille i min klass som är snäll ^^
Pimlisa Namdag - Tjej som går i min skola som jag inte känner
Alva Folkman - As söt snäll chey som är kusin till pruttaren Lydia. ♥♥
Engla Bylund - superdupermega söt tjej som går i min klass. Som är snäll och roliga och allt gahh..♥
Sanne Fernsten - En tjej som går i min skola som är snäll och rolig.
Christopher bror - Du gillade försent :< men iaf du är as snäll och vill träffas snart jue )):
överdrivet med hjertisar jag vet baaaaj'

Kommentarer
Postat av: TERESA'

hihihih, puss på dig sis <3

& yeey för iphone!!!!

2011-12-29 @ 21:31:25
URL: http://teresae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0