öla amigo

beroende att säga såååååååå. :3
men men men skall snart lägga mig i sängen så jag orkar upp och hinner sminka mig ._.!
HAHA men idag så han jag inte för jag skulle pröva lösögonfransgrejor. Så jag pröva
i skolan men jag såg helt fel ut :/
så tog av dom sen hann jag inte sminka mig för att massa 2:or kom och bah " är nu klara " ass söta
man kunde inte säga ner c:
men ska försöka få bort det sista limmet från ögonlocket nu . epicfail :/
men tråk inlägg men va iaf på öppterhus i skolan och va åt kakor :D
men imon så drar teresa och jag på café för vi fick lust och på fredag kommer jag luffa över till henne
med nått. som om ni ser en dvärg på vägen klockan typ nio så äre jaaaag!!!!!!!! haha boring men
haha fick hem den här.. alla bh ?! bra sverige. va tvungen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0