Skolarbete - Blogginlägg.

Designen är lite ful och blablabla. Men iaf vi ska göra ett blogginlägg
i skolan som skolarbete grej.
 Men ni borde redan veta mitt namn eftersom det är själva bloggens namn.
Och för er som inte visste det är jag 13 år. Och jag har dårå fyra katter Ni kan ju alltid kolla igenom dom kategorierna ni vill läsa och så
blablabla har inget att säga förutom att jag inte får andvända datan på vardagar MITT LIV ÄGER ASSÅ
" :) " !!

JAG HAHAHAHAHA " :))))))"
Men mina friendos sneeeesträck bestisfestis bloggar är
▼▼▼
teresae.blogg.se

lydiaojulia.blogg.se
har inget annat att skriva har som sagt bloggpaus för jag inte pallar blogga längre.
Men sen har vi typ lunch och får efterrätt i matsalen (y)
men vi slutar kvart över fyra och sen drar vi forever aloners in till stan och stirrar.


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit ? :)

2012-03-27 @ 22:26:43
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0