tio saker du inte visste

woohooo
1. Jag tuggar på saker som sugrör istället för att käka. ( mums )

2. Jag har inget tålamod alls. Bara om det gäller viiiiktiga grejor då kan jag vänta.

3. varje dag klottrar jag typ på mina händer

4. när jag ser nån ha snygga kläder tänker jag ojj..det skulle se bättre ut på mig AHHA snel ;3

5. såfort den här cheyen fyller år skall jag ut och pierca snakebites. Med mina friendos.

6. när jag va på ett ridläger så hade vi inga speglar. jag glömde bort hur jag såg ut i en vecka xd

7. mina ögon är konstiga tycker jag. man kan inte ha vit kajal i ömm..dom grejorna som sitter vid
näsan. det suger.

8. jag vill typ färga håret rött och klippa i tappar. be a hippie!!!!

9. jag får varje dag typ "anfall" att alla hatar mig varför finns jag. vetmigfan inte varför eller jo eller hej!

10. har träffat två barndomkompisar. Sofia och David. dom va fett snälla. skulle lätt kunna träffa dom igen.  fast david har inte data :/ vetefan om mobil heller..vågar jag fråga mamma och vi kan träffa hans family again HAH D:

11. EN PÅ KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPET!!.
alla hatar min blogg. so does my friend. but i don't hate her i love her.
and i don't want to fight. im sooooooooo sad. and a bit good on english PRO!
but she cant read this för she is afterblijven on english muhahahahhahaha111oneone!!!

btw så hade jag ett rep runt huvet idag. ni som såg. visst såg det funny ut?

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hallå där! Fin blogg :D



Just nu har jag startat en tävling på min blogg där du kan vinna ett par jättesnygga fjäder örhängen! Och det är hur enkelt som hellst att vara med! Så vad har du att förlora? ;)



Direktlänk: http://honjennifer.blogg.se/2012/february/utkast-feb-1-2012-1.html#comment



KRAMISAR

2012-02-04 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0