åhh..

Har tagit en halvtimme att komma in på blogg.se
och jag har märkt att jag skrivit peace out fel
well..pinsamt. aja. man får bjuda lite.
Men har inte bloggat mycke för att jag inte viljat själv. RESPEKT MAN ! nejmen
har inte pallat bara le blögg är inte my life. menmen idag vara skola och imon
äre öppet hus på gubbängsskolan kommer säga till alla bara  "den här skolan suger börja inte här"-
":)" nice girl i am (y) men ja hejdå i guess.
Tänkte bara säga vilka grejor som är bra och dåliga i dagens samhälle ( HAHAHA döör xd )

Bra:
Nutella!!!!!!!!!!!
handkrämen mamma tydligen hade köpt åt moi.
piercingar
tatueringar
musik
och
att jag inte failar när jag ska lyssna på musik och tror att hörlurarna inte funkar
och får damp fast jag bara har på lägsta volym . tummen ner.

Dåligt:
man skriver ut på bloggen om man är sur på nån. det är lågt
skolan
att bli blöt ):
min data som är seg.
jobbiga förkortningar som jag inte fattar :c
( kan nån berätta alla förkortningar så jag inte tror en sak och det är en annan )
att jag är helt bitchig när nån är sur på mig blablabla
och
gå upp tidigt.
well det är blev långt.

out. nejmen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0