Hälsoresan.

HAHAHAAH den går på nån kanal. Liksom Stig-Helmer  min pojkvän O:
omgomg 1!!oneone!!!111
Nejmen ska försöka ladda upp ett videoklipp från idag när
vi slog in Vackraste Julias peresenter.


prövar äntligen puder !!?!?!?!?!?!?!? damp !?!?!!?!?!?


Som alla vet hatar jag mitt löshår för det är helt lockigt och AHHH blir helt fett cryycryyy.
Men har köpt en vågtång nu typ. Kom ihåg när jag va liten så ville jag ha vågigt som
typ disney prinssesorna xd. HAHAAH kuliga drömmar man hade ":)"


Teresa leket cöl (y)

joooo det va detdet.ska försöka lägga upp viedoinlägget. Får se om datan gillar mooi efter som
jag misshandla den lite går för jag inte fick igång skajp ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0