ingen bloggning alls amg !

HAHA men har bara haft en boring dag typ. vaknade as tidigt och kunde inte somna om
så man gick upp och blablabla..Sen så storstädade vi bort alla julsaker städade mitt rum..
blev tjaa..städat gissar jag ska göra om det snart.
Sen kom teresa och vi lata oss som vanligt :3 drog upp mon bror och syrras pokemonkort och började
rota runt bland dom. Har bestämt att jag ska sätta upp några i en tavla dom e fina :3 .
Och resten av kvällen har jag sorterat upp allt och typ tvättat piercingen .
ska stänga av närsomhelt så hinner inte ladda upp bilder.
men hoppas jag är sjuk imon så hinner jag med några grejor..majby fajkar who nows.
*host* har killfrisyr *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0