jag hatar att vara lillgammal.

ÅHHH vad jag hatar det. Eftersom jag är 13 så får jag inte göra nått.
typ.
Längtar tills i slutet av nian då jag börjar gynasiumet. Har redan bestämmt vart jag skall bege mig till
Tror iaf att jag ska gå på Fryshuset dansriktning. Sen plugga till nått annat. Skoaln verkar vara bra och så.
Annars lyssnar jag på spotify
You Me At Six - Stay with me . lav the söng.
vet itne varför men det kommer så många minnen både
sorliga och glada xd.
Annars har jag inte ont i halsen bara när jag pratar. Kanske går till skolan fast då
kan jag ju inte prata :/ . Måste kanske det eftersom kommer mamma annars
tvinga med mig till läkaren . ALDRIG NEEVEEH!!!

well. pease out !


aww hur sött. när vi skulle lära oss åka skateboard på min illrosa skatis ):
skämdes som fan asså. Sprang och gömde mig när en bil kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0