ni som gillade ♥ agaiin.

Caroline Westgren- Söt tjej som jag inte känner.
Minna Westling- Ass fin tjej som gick i min gamla skola. Som jag vill lära känna bättre ♥♥
Teresa Ekström- TYNGASTE BRÖÖÖR ÄLSKAR DIIG
Amanda Staaf- Ass söt fin tjej som jag vill lära känna bättre.
Hedda Fosselius Lantz- Superduper söt tjej som gick i min skola.
Sofia Feuer Mckagan- Söt gullig barndomsvän som jag vill lära känna bättre ♥
(haha pallade inte skriva hela :c ♥)
Isabella Sakslini- sötgulligfinhottipotti tjej som är beeeest ! ♥♥
Christoper bror- Jobbig kille som aldrig svarar på mina sms </3 . Men bästa brooorshhaaan
Alva Folkman- superdupersötgilligingujsbikv fin tjej som jag vill träffa oftare.
Lydia Folkman- superdupersöthottismex festis som jag vill byta utseénde med. Alla älskar diig. Alla hatar mig cread too meee
Tuva Lee Domar- söt fin gullig tjej som går i min klass ♥♥
Isak Högberg- Söt kille som jag inte känner
Vanessa Delvalle- as söt tjej som jag vill lära känna mer ♥
Elin Lovisa Molin- Tjej i min gamla skola som jag inte känner
Ella Strömfelt- söt tjej som jag gick i samma klass med. Men inte känner så bra nu
Sylwia Älskaareej Palka- As sötgulligfinblabla tjej. Vi hade bästa dagarna på sommaren ♥
Engla Bylund- Fett sötgullig rolig damp tjejiss som går i min klass. Som inte får byta skola dör då.
Kim Bergqvist- sör rolig kille som det är fett kul att driva med ;)

bajjish'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0