svar på tal.

Aa tack. det blev inte snett så är nöjd.
Men jag hade embla plåster för jag trodde att det skulle göra jätteont.
Så vet inte riktigt. Men för mig gjorde det inte ont. Han ritade dit vart han skulle
sticka in nålen och sen så stack han in den och stack sedan in smycket.
Sen tog han ut smycket för att "lufta" lite samt trycka ut lite blod.
Det var det som gjorde ont. När han tryckte ut blod med en större nål.
Men liksom det va bara att bita ihop så gick allt bra det tog bara tre sekunder så
va det över. Just nu gör det inte ont eller nått bara ömt.
Blev aslång text nu känner jag..men men öla! hajdåå.♥
pöspös

Kommentarer
Postat av: Lisa

om du har hål i naveln eller känner nån som har det så gå in på min blogg och va med och tävla om en navelpiercingsmycke, helt gratis :) http://llisamartinsson.webblogg.se/2012/january/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2012-01-16 @ 20:39:23
URL: http://llisamartinsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0