update finally.-

ömm.. jaa hejsan mamma och pappa!-
Nejmen har lite ont i halsen nu och sjukt trött ska nog sova snart för mamma sa att man
fick canser och blablabla om man inte sover jag --> ":)" jaså?
HAHAH vilken bra humor jag haaaar sitter och skrattar nu like a nolifer.
men iaf igår va vi i globen med en kompis. Och idag så pallade jag inte göra nått
för att det hade hänt en grej och jag kände mig  sjukt sjuk. haah sjsjsjsjsj.
många s och j . nejmen hoppas jag är sjuk liksom ): ?
Men på lördag ska jag tillbaka till " Ty " och checka naveln.
cread to all of u som orkade läsa allt.
SVENGELSKA ÄGGEEEER!!
älskar att jag alltid är seriös på alla bilder med täcke och allt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0