värsta nyår eveerrrhhh

Ja fyfan helt boring. Först så orkade jag itne fixa mig eftersom mormor
och farmor och farfar bara skulle komma. Sen försökte jag smita till Teresa men NEEEH
man får itne gå ut när det är nyår det är farligt fyfy.
Men sen så skulle mamma åka med mormor hem till henne och lämna av henne
då följde jag med så hon kunde lämna av mig hos Teresa. Men hon trodde att jag skulle rymma iväg
till något fält och partaaaaaahhhh så hon hämta upp mig några minuter
senare och sa att jag sa fel när jag sa att vi skulle mötas i "backen".
Och vägrade att skjutsa tillbaka mig. Lite halvt sur dårära nu. Liksom beesta kväälleen på året
och jag får sitta hemma morr ._.

ojoj liten bild men bloggnörda på högnivå

Kommentarer
Postat av: Lydia ♥

HAHHAHHAHAHA!

lilla gumman, nästa år rymmer vi ♥♥♥

2012-01-01 @ 21:42:01
URL: http://lydiaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0